Pagina 1 van 1

Harmony Ultimate defect

BerichtGeplaatst: Do 26 Feb 2015 18:13
door remon
Mijn vader heeft een maand geleden een harmony ultimate gekocht, aangezien ik geen tijd had heeft hij eerst een maand in de kast gelegen.
Gisteravond wou ik dus de harmony ultimate installeren en de connectie tussen de hub en de afstandsbediening blijkt niet goed te zijn.
Ik heb met logitech contact gehad en na veel proberen zeggen ze dat hij stuk is en terug naar de winkel moet.
Ik ben dus vandaag naar de winkel geweest en die heeft hem niet meer op voorraad. Dit kan een aantal weken duren aangezien de leverancier hem ook niet op voorraad heeft.
Bij de winkel werd mij verteld dat logitech mij een vervangende kan toe sturen, logitech zegt daarop dat binnen het eerste jaar dit via de winkel moet en dat ik maar een aantal weken geduld moet hebben.
Geld terug is helaas geen optie meer aangezien hij een maand geleden gekocht is.

Klopt het dat logitech binnen het eerste jaar geen vervangende afstandsbediening mag sturen?

Ik zie in de gebruikersvoorwaarden namelijk dit staan:

Voordat u een garantie aanspraak indient adviseren wij u de assistentiepagina van www.logitech.com voor technische assistentie raad te plegen. Geldige garantie aanspraken worden gedurende de eerste dertig (30) dagen na de aankoop normaal gesproken via het aankooppunt in behandeling genomen; deze periode kan echter afwijken afhankelijk van het aangekochte produkt dan wel van het aankooppunt – neem contact op met Logitech dan wel met de detailhandelaar waar u het produkt heeft aangekocht voor nadere informatie. Garantie aanspraken die niet via het aankooppunt in behandeling kunnen worden genomen dienen direct aan Logitech gericht te worden. De Logitech adressen en klantenservice contact informatie kunnen in de documentatie die u bij uw produkt heeft ontvangen gevonden worden dan wel via het web op www.logitech.com/contactus.

Nu weet ik dus niet of de Harmony ultimate hieronder valt.

Ik hoor het graag.

Re: Harmony Ultimate defect

BerichtGeplaatst: Do 26 Feb 2015 20:04
door engel
Ja natuurlijk kun je aanspraak maken op een nieuwe Ultimate.Als ik jou was zou ik naar de helpdesk bellen, zie: viewtopic.php?f=60&t=580 Ik weet zeker dat ze een nieuwe naar je opsturen. Ik vind die winkel wel zeer kinderachtig om je zo lang te laten wachten.
Maar bel naar de helpdesk, en hier graag het resultaat.

Re: Harmony Ultimate defect

BerichtGeplaatst: Do 26 Feb 2015 20:32
door remon
Daar heb ik dus al contact mee gehad. En die meneer van de klantenservice van logitech zegt tegen mij dat in het eerste jaar de winkel het moet afhandelen.

Graag advies wat ik moet dan.

[ Dit bericht is via een Mobile Device geschreven ] Afbeelding

Re: Harmony Ultimate defect

BerichtGeplaatst: Do 26 Feb 2015 22:11
door engel
Nog een keer bellen, misschien een verkeerde meneer gehad. Ik zal ook even bellen naar Logitech Europa hoe het beleid is hierover. Laat het je hier weten.

Re: Harmony Ultimate defect

BerichtGeplaatst: Do 26 Feb 2015 23:14
door engel
Ik heb kontact gehad met Logitech, maar bij Logitech staat de klant voorop.
Stuur mij per PB even he telefoonnummer dan kan ik je even bellen.

[ Dit bericht is via een Mobile Device geschreven ] Afbeelding

Re: Harmony Ultimate defect

BerichtGeplaatst: Za 28 Feb 2015 18:48
door remon
Ik heb even weer contact gehad met de winkel en met logitech. De winkel levert mij geen nieuwe, omdat ze niet weten hoelang het duurt voordat ze een vervangende hebben.
Logitech zegt gewoon dat ik dan maar moet wachten, omdat het eerste jaar voor de winkel is. Maar ik kreeg later een email dat ze graag de contactgevens van de winkel wouden, zodat deze gegevens samen met het probleem naar het hoofdkantoor gaan. Die gaat verder kijken wat ze kunnen doen, maar beloven doen ze niks.

Ik vind het belachelijk dat de winkel geen geld terug geeft, maar vindt ook dat logitech heel moeilijk doet en niet voor een keer een uitzondering kan maken zodat het opgelost wordt.

Wanneer ik weer meer hoor laat ik dat weten.

Re: Harmony Ultimate defect

BerichtGeplaatst: Za 28 Feb 2015 20:48
door engel
Bel mij even terug, want dan gaat het wat vlugger.