Pagina 1 van 1

Goede service van Logitech!

BerichtGeplaatst: Vr 03 Aug 2012 11:50
door chippie
Omdat we altijd problemen melden, vind ik het ook eens leuk om een goede ervaring neer te zetten.
Mijn 525 had twee zeer slecht werkende knoppen (activities en een van de 4 knoppen naast het scherm).
Contact gezocht met logitech via de software. Enkele tips gehad, zoals nieuwe firmware en het masseren van de knoppen.
Helaas zonder resultaat. AB was 2 jaar en 7 maanden oud. Als extra coulance heb ik een compleet nieuwe harmony one+ gekregen.
Binnen twee dagen in huis. Geweldige service, ik had gerekend op een kortingscode maar dit is echt top!

Re: Goede service van Logitech!

BerichtGeplaatst: Vr 03 Aug 2012 13:13
door engel
Dan heb je vreselijk marsel gehad en is de Helpdesk weer buiten hun boekje gegaan. Maar evengoed jij hebt een nieuwe One+

Re: Goede service van Logitech!

BerichtGeplaatst: Za 06 Apr 2013 16:27
door wortellica
chippie schreef:Omdat we altijd problemen melden, vind ik het ook eens leuk om een goede ervaring neer te zetten.
Mijn 525 had twee zeer slecht werkende knoppen (activities en een van de 4 knoppen naast het scherm).
Contact gezocht met logitech via de software. Enkele tips gehad, zoals nieuwe firmware en het masseren van de knoppen.
Helaas zonder resultaat. AB was 2 jaar en 7 maanden oud. Als extra coulance heb ik een compleet nieuwe harmony one+ gekregen.
Binnen twee dagen in huis. Geweldige service, ik had gerekend op een kortingscode maar dit is echt top!
idd goed geregeld :lol:

Re: Goede service van Logitech!

BerichtGeplaatst: Di 09 Apr 2013 19:08
door Hassie
Hoe bedoel je goede service?.......
Ik vindt het een k........... Bedrijf.
Na een heleboel heen en weer gemaild te hebben heeft logitech gewonnen.
6xharmony aangeschaft nieuw,alle 6 defect geraakt o.a door fouten van logitech.
Ik heb 1x de 50% aangeboden gekregen,heb nu nog 2xh885 beide ook defect.
Hierover gemaild,het spijt ons maar we doen hier niets mee,weer werdt de 50% regeling aangeboden??.
Ik heb hierover contact gehad,en ze doen niets met het verstrekken van een nieuwe.
Hallo zeg ik 6 nieuwe aangeschaft,mag wel iets anders opgelost worden vond ik.
NOU NIET DUS,IK BEN KLAAR MET LOGITECH ER KOMT GEEN HARMONY MEER IN HET HUIS VAN HASSIE
Ik begrijp ook best dat logitech tot niets verplicht is,maar het gaat mij een beetje om het principe.

[ Dit bericht is via een Mobile Device geschreven ] Afbeelding