Pagina 1 van 1

Top Garantie

BerichtGeplaatst: Ma 03 Jan 2011 18:16
door bavdark
Weet niet zeker of dit de juiste plek is om dit te schrijven, maar soms moet je ook eens iets goeds achterlaten ipv vragen of kritiek.
Ruim 2 jaar geleden een Harmony 1000 gekocht via het internet (iBood), maar de laatste tijd begon ik me enigzins te iriteren aan het feit dat de afstandsbediening bleef hangen bij het harder/zachter zetten (wat nog wel eens betekende dat ik moest rennen ;-), of zat te wachten...).

Helaas gaf de helpdesk me aan dat ik net over de garantie periode was van 2 jaar, maar dat ze zouden eerst nog eens wat aanpassingen wilde doen met de software. Toen dit helaas niet hielp (inmiddels door 2e lijn) werd mij een nieuwe 1100 aangeboden.

Bij deze wil ik mijn lof uitspreken voor de Logitech crew!

De nieuwe 1100 werkt als een zonnetje!

Re: Top Garantie

BerichtGeplaatst: Ma 03 Jan 2011 18:38
door Bertje27
Leuk draadje!
Ook ik wil langs deze weg mijn complimenten geven aan de helpdesk van Logitech.
Ik kwam er een paar weken geleden achter dat het er op leek alsof mijn Harmony One niet meer oplaadde.
Op 2e Kerstdag dit gemeld waarna er een email-wisseling plaatsvond en waarbij de Helpdesk nog een paar vragen stelde die ik ong. per omgaande heb kunnen beantwoorden.
De 28e 'savonds bericht ontvangen dat ze een passende oplossing hadden gevonden en die bestond uit een nieuwe Harmony One.
Op 29 december een mailtje van UPS met een tracknummer en jawel hoor, donderdag 30 december net na de middag: Ding Dong, UPS met een nieuwe afstandsbediening.
Savonds meteen aan de lader en vrijdag even de gegevens over laten nemen door de software van Logitech.

Dus:
Complimenten en een pluim voor de klantenservice van Logitech !!

Bert Roefs
Veghel