Geplaatst: Wo 05 Dec 2018 19:14
door Ed200066
Volgende wilde ik met geïnteresseerden delen betreft de Hub en Google Home.
De instellingen in Engels zijn mij bekend maar daar ging mijn vraag aan hun dan ook niet over.

Mijn vraag;
Goedenavond, gaat de Harmony Hub ook de Nederlandse taal ondersteunen ivm Google Home. Zo ja is er ook zicht op wanneer dit ongeveer staat te gebeuren?


Antwoord van Harmony support;
Mijn naam is Patrick, en ik heb begrepen dat u wilt weten of Harmony en Google Home kunnen samenwerken in Nederland.

In het Nederlands is dit momenteel niet mogelijk en helaas is het niet bekend of en wanneer dit wel ondersteund zal gaan worden.

U zou wel alles d.m.v. onze Harmony Blue action in het Engels aan elkaar moeten kunnen koppelen d.m.v. de stappen hier. Let op, uw Google Home en Harmony account moeten hiervoor in het Engels staan.

Let op, omdat Google de linking nog niet volledig ondersteunt is het mogelijk dat niet alle functionaliteiten optimaal werken zoals favoriete kanalen, etc..

Wij kunnen daar helaas niets aan doen totdat Google Home in Nederland de linking volledig ondersteunt.

Om alsnog Nederlandstalige stembediening te kunnen ervaren, adviseer ik om te kijken naar de Siri Toegankelijkheidsinstellingen als u al beschikt over een één van de volgende Apple producten, de iPad, de iPhone, Apple Watch of Apple TV.

Wegens de enorme hoeveelheid uren die onze engineers er in moeten steken om Nederlandstalige stem ondersteuning te kunnen bouwen, onderzoeken we eerst hoeveel klanten in de Nederlandstalige regio deze functie zullen gebruiken. Wij kunnen dan samen met Google onderzoeken of volledige Nederlandse ondersteuning, inclusief geoptimaliseerde favoriete kanalen, aangeboden kan worden.

U kunt begrijpen dat wij dit zeer zorgvuldig en nauwkeurig willen opzetten, maar omdat wij nog geen volledige informatie hebben over de benodigde functies moeten wij dit eerst onderzoeken.

Mocht u liever telefonische ondersteuning wensen als u ergens tegenaan loopt, geef mij uw telefoonnummer en dan zal ik met u een terugbelafspraak maken.

Wij verontschuldigen ons voor het mogelijk ervaren ongemak.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Patrick
Logitech Customer Care
support.logitech.com